2010年6月30日

As long as it's FREE!! 腐敗都市 Sex & the Lieutenant

最近入戲院睇了兩套免費的戲:《腐敗刑警 Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans》及《色慾都市2 Sex & the City 2》

未想詳寫影片的觀後感,但想講下入戲院睇一部完全無idea的戲的感覺。
《Bad Lieutenant》贈劵是朋友送的,他問我有一齣Nicolas Cage的新戲,睇唔睇? Lady Gaga話齋 "as long as it's free" 乜野都要!

入場前只知道中文片名叫《腐敗刑警》、導演非美國人、外國影評唔錯及有韋基馬,其他一概不清楚!因為無咩機會睇免費戲,所以呢種感覺幾特別,無期望,就有驚喜!

戲是不錯的,不過不是大眾喜愛的警匪片。黑暗、人性、黑色幽默加勁好戲的Nicolas,唔錯!

唔 好以為我一定捧《Sex & the City 2 》場,其實我睇到第4季已經冇睇。上次 the movie我都係隔左好耐先租碟睇番。仲有,假如我真係咁捧場,就一早買飛入場睇左啦。今次唸住星期三人少少先睇,點知突然醒起要上Wine Marketing,一定要星期二睇 (因為星期三就落),搞到"呢咁hea"。總算睇左 ... 我唔係熟女,所以冇咩特別感覺。

點解咁快落畫? 因為有Shrek4, Eclipse等大片上囉!Shrek黎到第4集,唔知有咩吸引觀眾,我唔會睇3D喇,愈來愈覺得3D電影好無聊。

昨 晚《SATC2》前嘅 trailer係Angelina Jolie嘅《Salt》,唉 .... 又係《Mission Impossible》橋,荷里活好很悶呀!講起Angelina Jolie,我超鐘意佢上一部 action thriller 《Wanted》,勁過癮、超爽!雖然鐘意睇劇情片,但我一樣想夏日炎炎睇特技娛樂動作片,《Wanted》同《Transformer》係呢幾年最正 嘅,《Transformer 2》係最失望嘅 ... 其他,好少睇 lu ... 世界電影市場只有荷里活先出得起幾億黎拍娛樂大片,亦因為呢個原因,假如佢做得唔好,我地就好少好睇嘅特技片睇喇!By the way, Leonardo 同 Marion Cotillard 再加 Christopher Nolan 個套《Inception》係咪特技片黎架?? 個牌面已經嬴左個馬頭!Marion 上次嘅《Nine》已經跑出,氣質非凡 (我仲未睇《粉紅色的一生》 ... );Nolan係咪唔再拍獨立騎呢片架??!! 又拍大片?!

我要睇打到你暈、炸到你震嘅娛樂大片呀 ~~~~~~~~~~~~~~~ !!!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言