2010年11月4日

中男半島

中南半島 (from wikipedia)

尖沙咀商場 gi Mall 除了把加連威老道 "gi Mall Granville" 3樓中間部份給了 ITA做相展和擺放宣傳品用外,11月還合辦首個活動《中南半島分享會》,活動地點係更大的廣東道 "gi Mall+ Canton"。

話說之前某次的 committee meeting,在未落實活動之前,我們有以下的對話 ...

昨天 ITA開會,因為遲些會跟一商場合作搞些旅遊主題活動,所以brainstorm了一些可行 (又易搞)的東西,講講講,講到10月上畫的《Eat, Pray, Love》(港譯《再單身遊記》),內容講一個中女 (Julia Roberts飾),回復單身後,到三個國家意大利、印度和印尼的經歷。有人提議搞該三個國家的講座,而我就提議活動名稱 …. 「中女再單身遊記」

一輪廢話之後,話題竟然拉到「中男」旅遊,而我又再提議活動名稱「中男半島」,由幾個「中男」主講「中南半島」的旅遊講座。又竟然,「幾個『中男』講者」會把我自己拉落水 …

一班女執委嚷著叫我、執委T及執委F分別主持柬埔寨、緬甸及越南,又說要講中南半島,就要找資深會友B來講。天啊!執委F馬上表態:「我講越南無所謂,但唔希望同會友B同一個category囉!」眾女執委即說,雖然會友B外型麻甩,但實際年紀不大云云。於是,一班執委就「推介」不同的「中男半島」主講人了 …

沒有留言:

發佈留言