2011年4月23日

【《U Magazine》U Traveller專欄】 江西小武當山 爬天梯



今早收到ITA會友電話「今期U Magazine有你喎,連小武當都寫埋,你真係冇貨喇喎 …」江西小武當係年幾前同ITA的朋友大夥兒去的,因為我未寫過大陸 (我都唔返大陸嘅…),又唔想成日寫歐洲,於是就試下寫。冇貨?! o係未有旅行去的情況之下,雖然寫左接近20篇,最想寫的東西又已經寫左,但都未至於冇貨,下篇出街的將會係"巴黎平民的Best Kept Secret",還有匈牙利酒、法國里昂的市集 … [ U Magazine #282 U Traveller]



在江西最南端的贛州龍南縣武當鎮內,有個小武當山名勝區,99座石峰拔地而起,主峰高約864米,屬典型的丹霞地貌。登小武當山的途中,可見一個幾 乎成90度的峭壁,石壁上加裝了鐵鏈和扶手。據記載,此天梯在清代時候已出現,但當時峭壁上只有一條鐵索,每級只有2-3寸僅容腳趾的深度,起名「鐵索雲梯」。
筆者在一大霧濃罩的春日登高,天梯有點濕滑,由梯下面往上望,已經是朦朧一片,令眾遊人為之卻步!抓緊扶手,步步為營,初段有十多級還容得下四份三隻腳的梯級,慢慢在中段再收窄;終點在望之際,信心增加,同行幾位朋友還在天梯上「擺甫士」影相。
天梯過後,穿過一龍門,山腰間有一山路可看到對面的幾座擁有丹霞地貌的山峰,雲霧剛在山間飄過,風景秀麗,絕不比湖南武當山遜色。

沒有留言:

發佈留言