2011年5月3日

完show的心情

上星期終於完成了展覽會,又回到辦公室的工作崗位上。

搞展覽會往往會有令自己振奮的感覺,看著來自世界不同地方的買家到來,如果自己繼續「hea 做」的話,實在說不過去,這心態總能激發自己潛藏的鬥心,在展覽會的幾日中表現得勤奮積極,每天一早到會場,每天完show後回公司繼續工作,把在展覽會中有潛力的查詢一一跟進,像一些勤奮的香港人一樣,每天12小時工作,幹勁十足。最令自己滿足的是,本來一切都只想hea做,到了臨上場一刻決定要裝備自己,所有的事都是自發的,活像一個上進的職員 ... 証明自己也不是那種80後的工作態度,還是有點衝勁和責任感的!

每年完show都希望是自己在此公司最後的一次,每年都想做好一點紀錄,好讓接手的人容易跟進,畢竟不是每個人都可以事事有要求;可惜年年我也抱著不太情願的心態,拖著公司的展覽用品到會場。

我真的希望今年是最後一次 ... (雖然我還想提議參加教學用品或Toys & Games的展覽 ...)

4 則留言:

  1. 我都有去個fair...喎...^^
    好心急知道是否已經成功整好新居呢??hehe

    回覆刪除
  2. Cecilia,
    好神秘呀 ... 我click你個名的link, 又唔見有"blog友介紹" ... 哈哈!
    我間屋上星期一完成傢私 (i sky)的執漏,跟住到今個星期六,裝修cfu會上黎補一d手尾,就叫做完成喇!
    但我依家想換埋屋外的食水喉!

    回覆刪除
  3. haha...唔神秘呀...
    搵得裝修,當然想自己間屋合晒心意架嘛.....
    坐喺sofa,見到呢樣又唔係我想要,果樣又唔係我想像中的美,
    日日對住喎....如果service唔好...就直頭想拆屋添啦!!
    如果service唔好...手工design一流...就我忍你~~哈哈哈哈!!
    之前d TV ad咁"衡"...晚晚12點幾都睇到,都想知道下呢間得唔得ya ma!!(不過而家又無左d廣告wor?? =.="""")
    寫別人的好/壞地方,都要用力用心寫ya ma...
    你咁有決心寫....hahahahahaha.....
    睇完都覺得..唔係ma...無奈 =.="""
    仲有好似投訴無門, management director走左...
    你呢個客仔即時變左孤兒仔啦...pooooooor ar... >.<
    anyway, 希望快d完成到, 新居住得開心...^0^~~
    我都有去個fair...因為都係"切雞"人jei~~hehe

    回覆刪除
  4. Cecilia,你個"切雞友"害我呆了1分鐘,究竟咩係切雞 ....

    佢地都有個專責處理「事後」的手尾部,都係睇邊個跟、有冇心去做。

    最近isky又有電影廣告喇!即係更多人會search到我個blog .... haha

    個fair feedback如何呀?? 我覺得一年比一年差 ....

    回覆刪除