2012年1月12日

約旦確幸之旅遊記,大功告成!("Jordan: Our Perfect Ten" Travelog)

2011年約旦確幸之旅遊記已經完成!

其實14篇的內容一早寫起,但要製作成網頁又花了一段時間,又不想在blog先推出,終於在2012年1月13日零時完成,並上載喇!如果見有任何錯字、死link,煩請通知我!我已經用firefox, chrome & IE試過,在我本人的電腦看,應該都無問題;我亦收過有朋友報告整個網頁「長咗」,如果知道是什麼原因,請話聲我聽 (我係用Dreamweaver製作的!)。謝謝!


正常的版面應該是這樣的。

新 update:即將在此 blog 重新登場!
其他遊記,請到 旅遊足跡

沒有留言:

發佈留言