2011年11月3日

not so pain

尋晚00:00落街跑步,一口氣由屋企跑到碧濤3期河邊,折返唔跑河邊長廊,跑碧濤門口嘅行人路,中途block左,於是跑返落河邊,就唸住跨過康樂設施的2呎高圍欄就返到正常跑步徑,點知好型咁一跳,先發覺高度有所出入,圍欄外花埔仲有1呎高,就在半空之際,心唸「大鑊」,要慢慢落地,最後都係因跑步嘅衝力,加上都跑左3公里有多,企唔穩 ... 仆街!

電話飛脫,電話舊電都飛脫埋 ... 心唸,今次個跑步apps (Runtastic) 咪紀錄唔到?! 頂!嘥gas!點知,一boot完機,開番個apps,竟然問我要resume, save 抑或discard!真係有d喜出望外!哈哈!於是我負傷跑完全程 (即返屋企),血同汗水再加跑步的衝擊力,我成腳都係血 ...

人大了,很怕受傷,亦很少受傷;今次手和腳都只是擦傷了,沒有大礙,心理上感受良好,慶幸自己還有爬起來的力氣,也有洗傷口的勇氣。我覺得這是人生中的一種浪漫思想,Carol不同意,說這個意外是完全可以避免的 ... 我明白的。

掛線之後,Carol發來訊息說 "so painful",我回話 "Not so pain. But reminds me what pain is."

沒有留言:

發佈留言