2011年8月16日

地中海風情

8月13日:地中海風情

1. 餅乾條 / 麵包 - Citysuper $14

最緊要當然係個意大利甜醋 (Citysuper $31.5),加Olive Oil。
法式麵包(但並非baguette):低估了微波焗爐,全火力開3分鐘 ... 燶晒!
餅乾條就夠gimmick,擺出黎就知係扮野!哈哈!加牛油好食呀!

2. 白酒藍青口

藍青口用上急凍加拿大品種,無鮮味,無肉感,無水感 (那種有一泡水的感覺) ... 由專賣急凍及空運海鮮的舖頭購買
材料:Blue mussels (1kg/4人份量)、洋蔥、西芹、白酒、罐頭忌
先用Olive oil炒香洋蔥及西芹,加水,加1/3罐忌廉湯,加鹽
滾起,再倒主角入煲,蓋上,大火3分鐘,搞搞,熄火,加白酒,再焗1-2分鐘

3. 水果

新買了一個長形sieve(篩?!),用來放了1.5pound的車厘子,幾壯觀!
冰鎮草莓

沒有留言:

發佈留言