2018年4月2日

《窮風流 古巴遊》古巴旅遊講座

2018年年頭由印度回來後,跟一班清邁團友一聚,講起我的古巴之旅,Sally 覺得很有趣~~ 例如它的雙貨幣政策、交通等等,當時她正著手策備一市集,於是就邀請我搞講座了。

Sally 真是一個多才多藝的藝文青,很有正面氣息,BTW,這是她的 Facebook 專頁:
偽文青。去旅行。散散步
亦因為她的支持,我決定在講座前推出我遲遲都不肯做的 ... Facebook 專頁,於是這講座係我第一個以【100字的咖啡遊記】主腦身份做的活動。
多謝妳!


《窮風流 古巴遊》古巴旅遊講座

一個backpacker 去古巴,竟然一落飛機就發現唔見錢!為咗慳錢,要同民宿講價、周街搵 cheap eats、又要同司機角力,試圖力挽狂瀾。慳埋慳埋,就係要過番返啲風流日子:飲酒食雪茄 、食龍蝦餐 、去劇院睇芭蕾舞表演、去酒店泳池曬太陽。



從外面睇,古巴是個「半封閉」的國家,身在其中,你或者會覺得直情係「封閉」!未出發前,對呢個完全冇行程嘅21天旅程似乎有很多問號,但當一個人喺路上時,總有好多辦法解決。夾喺大國之間,古巴政策又搖擺不定,都係趁早去好啲!

講者介紹
Kelvin Chong
Blog【億萬少年旅行者】及FB【100字的咖啡遊記】主腦、網台旅遊節目主持、雜誌旅遊專欄作者。熱愛背包、音樂和繁體字。

活動詳情:
日期:28/3/2018 (三)
時間:7:30-8:30 p.m.
費用:$20
*首10位報名朋友可獲古巴咖啡粉及簡單沖調工具一份
原報告連結:https://www.facebook.com/events/168709983849525/

如讀者想索取當日分享的 slides,可留言或 email聯絡。


特別做了一短片作開場:


講座當晚花絮 (感謝《ITA遊記》節目主持拍檔 Venus)









沒有留言:

發佈留言