2011年7月18日

家品手記 1:房

家品店已成為我最愛行逛的商店 ... 選購家品已成我的興趣 ... 能夠買到又平又正的家品是為最高的滿足感 ... 起題「家品手記」,先由房開始。



床褥:愛皇健護脊輕盈 standard double - $4010.90 @實惠 (Note: 市場上其中一款最薄的彈簧床褥。實惠最平,有床墊及太空枕送,又有coupon送,共$200 )


羽絨被:Cherry, queen size - $399 @Sogo HK (Note: double 至king size都均一價$799,抵!再用$400 中銀白金咭voucher --> $399, 超抵!)


床單/枕套/被套:西班牙Chamber Revert 790針 - $1377 @一田 (Note: 灰色+少少紫色,最緊要我倆都鐘意。一田用恆生咭有折呀!)


床頭燈:Metallic Pink 觸按可調光暗 - $240 @COME IN (Note: 原價$289,只剩一盞陳列,之後不會返粉紅色,所以有85折)

房燈:無特別的方形磨砂燈 - $190 @荃灣 (Note: 對房燈無特別要求,但落得不小心 /被騙的收場!有一粒燈胆壞了,但竟然無攞單,自己又冇check,依家連邊間買我都唔知 ... 下次再去,睇下店名)

窗簾:遮光捲簾 x2 - $179.9x2 / 透光捲簾 x2 - $249.9x2 @IKEA (Note: 捲簾軸的質料外觀唔同!

椅:$399/張,但$999 /4張,超肉痛的抉擇!@梳化倉。

Cushion:GIOMANI $100/2個,料好超抵!買兩個作床上用品,又買兩個放廳,再訂造多兩個(價錢當然貴好多啦!),寫到「廳」部分再講!

尚未購買 ...
地毯:其實可有可無 ...
電腦/文具:唔急買
工作燈:上TB睇

沒有留言:

發佈留言