2020年9月26日

「喂~正呀!睇留言都正呀」香港電台第一台《旅遊樂園》【烏克蘭旅程分享】

 「喂~正呀!睇留言都正呀」香港電台第一台《旅遊樂園》【烏克蘭旅程分享】

烏克蘭旅程係去年 2019 年 8 月 31 日晚出發的,到一年後才有更多的媒體訪問,再次上節目《旅遊樂園》,今次最精彩是該節目 Facebook 專頁的留言,以下我會精選一些留言,包括我分身的留言反擊!留個紀錄,以免將來 RTHK 的所有 Facebook page 都遭刪掉。


「識睇梗係睇留言」

烏克蘭之旅至今做過幾次訪問,加一次 Facebook Live,可能「你」都聽過我零零碎碎嘅分享,今次節目係香港電台第一台嘅《旅遊樂園》, 我自己 tune down 咗好多,節目中莫講話自己立場,我連極權都冇批評過,但竟然引嚟幾位藍屍出嚟話講旅遊唔應該講政治「呢個嘉賓嘥 air time」,我再聽返「吓?!乜我有講過政治?」「吓?!我節目中冇立場喎~~」

相反我係提到我參加 2 次 revolution tour,帶團嗰個都有唔同立場,第 2 次嗰位更唔想我太針對去問俄羅斯/烏克蘭及克里米亞嘅關係,而喺 ending 又再重申即使同過十幾個當地人了解當地的事,但到離開一日都想聽更多唔同立場嘅聲音,感覺非常正能量!睇嚟藍屍心目中強國(同港共)嘅「強」真係唔係好強,勁驚有人提起曾與香港反送中運動比較嘅烏克蘭革命,極玻璃!大佬,點比呀,人哋個革命搞咗 3 個月,迫咗個總統落台逃到俄國呀,林奠(同啲狗官+三萬Thx)幾時死返上大灣區呀?!

多謝製作團隊,令整體感覺好正面!


以下留言來自《旅遊樂園》原 post




以上都係一般普通藍屍留言,而我最睇唔過眼就係一類扮有知識扮中立嘅藍屍,因為數量眾多而冇腦嘅人會受少數看似有根有據嘅同類人影響(其實我想講 ... ... 邊個陣營都一樣,你估你支持民主自由社會公義嘅陣會有好大分別?!So9ly ... ),呢一位 Shek Chung Keung 就係一個好例子:

吞併…
請嘉賓留意用詞
較強烈立場的我都不建議


我最鐘意去 fact check 同呢類人辯論,於是我用另一個分身回佢,當我洋洋理據挑佢機,佢就龜縮喇。等我 copy,方便大家觀賞:

Shek Chung Keung
若果我用, 會選"進駐”一詞可能較中性;
不同角度可有不同用詞, 以克里米亞地區的人士大多較支持俄羅斯, 可能甚至用類似“回歸”或“加入”等字眼都未定, 但都較有強烈立場, 我都不建議。

分身回應:
石sir,"以克里米亞地區的人士大多較支持俄羅斯, 可能甚至用類似“回歸”或“加入”等字眼都未定"
假如你以呢個邏輯思考的話,都幾危險,當一個地方地區有大多數人較支持某國家,就可以 "加入" "回歸",你正正就煽動緊分裂國家 ... 我就支持一個完整國家,不被外部勢外干預,估唔到石sir思想如此進取。
另一方面,亦分享少少呢幾年來媒體嘅報道:
1. 中国嘅环球时报於2014年03月就克里米亚表决有以下表述:中国的“弃权”就是一种明确态度。它反映了中国政府尊重各国主权和领土完整的一贯立场
看來石SIR應該對中國官方立場有D異議!
2. 東方日報於2015年3月報道:普京認下令吞併克里米亞
總統普京親自下令展開吞併克里米亞的行動,讓克島「回歸」俄方。
看來,嘉賓用 "吞併"一詞其實亦可能屬東方日報讀者的一員
3. 同樣來自東方日報,2016年8月的報道:俄增兵恐攻烏克蘭 - 俄羅斯前年強行吞併克里米亞半島後,與烏克蘭的關係自此變得緊張。
吞併了的龍門,也是照移可也。

... ... 
石 sir 給 KO了。

好喇~ 認真。非常多謝一班真正愛好旅遊、有興趣用旅遊來學習的朋友回覆,原 post 上的留言有更多是撐旅遊意義的回應,當中有不少也是我認識的朋友。旅遊,開拓眼光,世界不是非黑即白,有如我烏克蘭旅程的緣因,直接是由於很多中共大外宣,我想去尋真相,但是即使是現實情況,有很多的烏克蘭人都有感廣場革命 5 年後,經濟比革命更差,因為革命沒有帶來制度上的徹底改變,這是事實。何桂藍在 2019 年 4 月的一篇專題報道也點出這一點,我也是想多謝立場姐姐中立的報道。


延伸閱讀:




沒有留言:

發佈留言