2020年9月2日

香港電台第二台《遊學全世界》主題:古巴

香港電台第二台《遊學全世界》主題:古巴

你掛住旅途上嘅自己嗎?

過去大半年,身邊唔少朋友都呻有幾掛住旅行,其實我幾心如止水,可能係呢一年嘅社會氣氛,令我即使想去旅行,都唔係尋開心,係尋黑暗。想以唔同嘅角度去睇下經旅遊包裝之外嘅平民同當地人嘅真實想法。舉個例子,西班牙好玩好食又好影,但原來一直抹唔走獨裁者統治下嘅傷痕,社會其實好分裂,又好似古巴,佢哋個個都好似好快活,究竟佢哋諗緊咩?佢哋經歷過啲咩?你唔同佢吹下水,真係以為佢哋無憂無慮。

早幾日幫港台節目 #遊學全世界 做錄音,原來而家嘉賓冇得去錄音室,轉用 zoom 錄。因為呢大半年嘅疫情,令我諗起遠在地球另一邊封閉嘅古巴,究竟古巴會唔會幸免於疫?!疫情 + 古巴嘅獨有旅遊風景,應該係個唔錯嘅角度!

港共政權要社會上剩一把聲音,嗱渣手段明目將膽,身邊甚至自己所遇到嘅打壓例子愈聽愈多,愈來愈多人要離開,香港真係愈來愈恐怖。要調校社會上嘅聲音需時,但要對付屬於政府機構嘅 #香港電台,就易如反掌,多謝主持 梓豪爸 Tszhobaba 邀請!

節目重溫:https://bit.ly/3ly8m10

Zoom 都要合照!


延伸閱讀:

CIBS 節目《異鄉故事。行者的反思》主題:發現古巴

【手機攝影】我的 ASUS ZenFone 4 紀念冊

《心活誌》2018年4月稿:古巴的聖地牙哥 尋找人與地的革命靈魂

【古巴 自助旅遊省錢攻略】物價、消費與議價




沒有留言:

發佈留言