2011年1月5日

他們在畢業的前一天爆炸

* 尋晚朋友gathering,講起我最近正追看一台劇,照例冇人留意我講咩,所以放上 blog,起碼多人睇。一直好鐘意睇青春劇,好似好耐之前的《Y2K前的暑假》、《四葉草》、甚至係 NN年前的《愛情白皮書》,o個種FEEL .... ... 真係 ... ... 令人回味! (注意,我講係校園青春劇,唔係腦殘劇,如《海派甜心》等等 ... 睇到個promo都已經想打爆個電視;觀影程度出現分歧,好難討論)

* 我唸我鐘意睇青春劇嘅原因,係因為我中學時代生活太平凡:成績、運動、課外活動、樣貌等等,平凡過平凡。點解我成績唔可以非凡到好似《他們在畢業的前一天爆炸》的浩遠咁全縣第一? 點解我嘅好友唔似《Y2K前的暑假》咁突然死左?? 點解我唔識玩d新奇偏門的運動,好似《四葉草》嘅劍擊同馬術?? 點解我唔係靚仔/有性格到好似掛居保咁,男男女女都鐘意?!

* 我仲要澄清,我鐘意睇青春劇唔係因為年紀愈來愈大,妄想心境年青 ... 我由《愛情白皮書》已經開始睇喇 ... ...

* by the way, 我睇緊嘅青春劇叫《他們在畢業的前一天爆炸》,截至今日為止,我只睇左1.5集,唔知好唔好睇,只係個劇名太吸引,尤其係英文片名Days We Stared at the Sun,太有青春感喇!

* 仲有仲有,劇中嘅水塔好好feel ... 仲要次次都o係最靚嘅時候,近黃昏時先上去拍,好吸引!

* from wiki: 全劇淡水為主要取景地點,故事背景的向陽高中則是以國立淡水商工為背景虛擬出來的學校,全劇大部分校園場景也都在國立淡水商工完成拍攝作業。
噢~~ 淡水!

水塔 + staring at the sun (pics from official Facebook page)

沒有留言:

發佈留言