2011年4月14日

I-SKY Interior & Furniture Design 的所謂執漏 (5)

上文提到 i sky的人事變動。網誌在Yahoo!及Blogspot出街後,有幾位網友都表示驚訝,說他們都是因為Chris Lau而決定起用 i sky的;另一方面,我亦有在香討(discuss.com.hk)發表過幾篇,亦有版友說給了訂而轉用其他設計公司,說他們的態度不好,事實上,我在這漫長的8個月中,除了designer外,i sky的態度都算不錯。傢俱上有問題是無可厚非,個人認為跟得足、跟得好的話,也值得加分。

上一篇之後,我就等I SKY 方面安排執漏,久候3星期,上星期五(4月7日)收到電話說下星期一可以上來,於是我順帶一問「反枱柜外,其他的補件、緩衝鉸等都會有嗎?」手尾部的吳小姐說全部會有的,我再打趣說「你唔好玩我喎」。於是我星期一(4月11日)專登請了半天假。

結果令人氣憤 (假的真不了,真的憤怒了!),反板枱外,什麼也沒有!而反板枱,我以為上次那位負責傢私的陳先生已再重新出圖、我又重新指示過,應該跟得足,萬萬想不到:

1. CD層板數目少開2層 (結果有一邊要現場重開,效果一定較差,我唯有接受)


2. 門鉸開錯位 (結果多了幾個洞!)


3. 反板枱門鉸質素出現問題,導致關上時困難,枱邊磨柜邊

4. 反板枱門鉸竟然由3隻改到只有2隻,安全攸關呀!大佬!
得番2隻鉸 ...

5. 上次提過多次的泛黃推彈鉸及開關,竟然全部沒有跟進!
今次仍然有兩個樣衰辦公室柜桶鎖

辦公室柜桶鎖位置不對,要現場鑽

奉送多一塊鐵片

6. 泛黃的推彈制比上次有更大的問題,偶然失靈

我覺得不能接受。

我請了半天假。

我覺得扣尾數都嫌太少了!
既然我之前做好溝通工夫後都出現如此狀況,我認為全扣尾數都不能表達我的立場。(可惜尾數連「幾」千也沒有 ... I SKY方面不會認真看待的!)

由去年4月初次接洽,到9月26日落訂金,到今日4月14日,我可以以親身體驗告之讀者,I SKY的手工質素是跟不上要求的。

前文連結:
的起心肝,寫佢 ... I-SKY Interior & Furniture Design (4)
的起心肝,寫佢 ... I-SKY Interior & Furniture Design (3)
的起心肝,寫佢 ... I-SKY Interior & Furniture Design (2)
的起心肝,寫佢 ... I-SKY Interior & Furniture Design (1)

我一心以為此篇是最後一篇,結果令人非常失望。

(此篇出街後,即日已有多達400多人次瀏覽,有讀者讚賞我在blog中沒有失禮狂罵,反而客觀描述,很有說服力,我說「免喇 ... 狗血淋頭都解決唔到件事」。其實依家只要search 一下 i sky, i-sky, i-sky design, i-sky furniture, 又或整個公司名,都能在第一頁找到我的blog,這才幫到忙!)

9 則留言:

  1. oh poor ......not good experience
    有向高層反映過及投訴嗎??? >.<

    回覆刪除
  2. Cecila,
    其實我有嘗試各高層反映過,例如前文提過的Chris Lau,但佢已經離開左 Isky, 我亦有再聯絡最初的Sales, Dick, 佢有覆我,但最實際的行動都是由手尾部的人處理
    昨日(4月25日)終於完成執漏喇 ... 我會再update blog

    回覆刪除
  3. 我都係你yahoo blog留言,
    佢地真係錯漏百出,上個星期到傢俬,到依家都未砌,(我諗佢安排唔到CFU OR唔記安排),D柜顏色出錯,我都唔知點,又唔知去邊度complain!?

    回覆刪除
  4. yahoo blog? oh~~ 我比較少上去,我陣間睇下先~~
    你試下勁打俾手尾部,再打俾sales, designer, 甚至試下打去搵Douglas Wong,其實我都唔知呢位仁兄係咩title,但簽單時佢有同我講價,唔知係旦散定shop manager (咭片冇寫)

    佢地的服務態度都ok架,呢方面算滿意。

    回覆刪除
  5. 咁講真, Staff同CFU D服務態度都幾好!
    不過手工就....唉....
    比左咁多$$$, 我640呎, 條數要$13X,XXX呀.
    只係改電位,牆紙,地板打立同訂柜.
    諗住比$去DESIGN公司可以煩少D..最後都係咁..

    回覆刪除
  6. 咁 ... 其實我想知點解你當初會揀isky??

    回覆刪除
  7. 我12月買左樓,12月行家居EXPO,八八掛掛睇下點DESIGN間屋,(其實我新屋得8年樓O,好多野都好新,但見到人地D DESIGN公司又整得好靚,咁同I-SKY個SALES傾傾下, 佢又話有promotion之下...就JOIN左.
    現在諗番同睇番既效果, 其實唔太滿意...應該話"唔值比咁多錢"!

    回覆刪除
  8. 我無意地見到你個 BLOG 提及 CHRIS LAU. 佢係我哥哥, 佢而家在九展有自己的設計公司, 如果你想要聯絡他, 話我知呀:>

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Carrie,
      世界真細小啊!公司叫咩名呀? 手機有冇轉呀?
      你問下Chris記唔記得我? 哈哈!
      仲有,我個單位曾經上過《置業家居》同《部屋2U》,不過冇放上blog,唔知Chris有冇留意 (貴人事忙 ... )
      :)
      Kelvin C.

      刪除