2011年9月27日

東方報業比《爽報》仲賤仲下流!

東方報業出版嘅兩份日報《東方日報》《太陽報》,實在係現今香港最冇報格嘅報章。我多年前已經睇佢地唔順眼,可惜我老豆當時只係貪平,買《太陽》,打開報紙,感覺就係cheap,cheap唔係罪,但低裝的報導 (例如常常把壹傳媒的負面新聞以雞乸大的標題報導)多到可以用洗腦黎形容,就係最令人反感。

後來我屋企嘅《太陽》終於消失咗,慶幸《東方》不曾出現。《東方》感覺一樣cheap,但以上提過的低裝報導依然,真係唔明點解要出兩份方向一樣的報章。近日看了《東方》網上版的新聞『「老粗」被爆粗 巴士內動粗』都幾搞笑,「坐在事主斜對面前排的一名男子,則一直「處變不驚」,專心看着手上的《東方日報》馬經版,只偶爾回頭一瞥,疑見未被「波及」,又繼續刨馬經。」cheap爆!

壹傳媒最近出版免費報紙,其對手東方報業大肆渲染吵鬧。老實講,我唔認為晦淫下流有咩問題,都係報格,《太陽》一樣係咁下流淫賤,更賤嘅係,要攞壹傳媒黎做攻擊對象。淫賤,人性也;要點樣去包裝自己或產品,先至係值得討論嘅課題。你睇下《東方》幾cheap,一連至少兩日,o係港聞版的《功夫茶》(呢個專欄專插壹傳媒,好浪費!)同其他的政/社論,又大又多咁去鬧《爽報》,例子有彈指春秋:爽死了、強詞有理:害人不成反害己、笑看天下:縱淫賤 也幸福,還有港聞版的報導。文中清一色叫肥佬黎為「淫賤黎」,你睇,《東方》要嘥幾多版位去洗腦。

《爽報》淫,但又玩出新意,才子竟又「聲」援。人地係免費,讀者或社會人士覺得有問題咪唔好伸手去攞囉,有d自制能力,自己賤就唔好將責任推卸到出咸書的出版社,如果唔係,香港就愈來愈多價值觀出現問題嘅人,例如呢位:香港的公共圖書館夠官僚

沒有留言:

發佈留言